Боднар, АллаЖурат, Юлія2014-02-042014-02-042013Боднар А. Я. Психолого-педагогічний аналіз проблеми суб’єкта та суб’єктності в процесі становлення професійної суб’єктності майбутнього вчителя/ Боднар А. Я., Журат Ю. В. // Наукові записки НаУКМА. - 2013. - Т. 149 : Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - С. 37-43.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2811The paper considers the main stages of research on the subject and subjectivity in psychological and pedagogical literature. The problems of the formation of "professional teacher subjectivity" in the context of the paradigm of "subject-subjectivity".У статті розглянуто основні етапи дослідження проблеми суб’єкта і суб’єктності в психолого-педагогічній літературі. Аналізуються проблеми формування поняття "професійна суб’єктність вчителя" в контексті парадигми "суб’єкт-суб’єктність".ukсуб’єктсуб’єктністьосновні етапи дослідження проблеми суб’єкта та суб’єктностіпсихологія суб’єктасуб’єктно-діяльнісний підхідсуб’єкт психічної активностісуб’єктність учня (студента, слухача)характеристики професійної суб’єктності вчителястаттяsubjectsubjectivitymilestonesresearch on the subject and subjectivitythe psychology of the subjectthe subject-approachthe subject of mental activitysubjectivity student (student audience)the characteristics of professional subjectivity teacherПсихолого-педагогічний аналіз проблеми суб’єкта та суб’єктності в процесі становлення професійної суб’єктності майбутнього вчителяPsychological and pedagogical analysis of the problem of subject and subjectivity in the making of subjectivity professional future teacherArticle