Tarasovych, Liudmyla2024-07-102024-07-102024Tarasovych L. V. Marketing management as a tool to affect business performance / Tarasovych L. V. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - Т. 1. - C. 138-141.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30379Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.enmanagementimplementation of marketing imperativesmarketing-managementmarket managementсonference materialsMarketing management as a tool to affect business performanceConference materials