Скрипка, Катерина2023-06-292023-06-292023Скрипка К. В. Еvent marketing: переваги і проблеми застосування на сучасному етапі / Скрипка К. В. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - T. 1. - C. 291-294.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/25371Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.ukмасове виробництвомасове споживанняЕvent marketingівент-заходиподієвий маркетингматеріали конференціїЕvent marketing: переваги і проблеми застосування на сучасному етапіConference materials