2024-02-142024-02-142011"Активна авторська позиція" : [протокол обговорення режисерського сценарію "Сверьте свои часы" на спільному засіданні сценарної редакційної колегії та I-го творчого об'єднання] / публікація Лариси Брюховецької. // Кіно-Театр. - 2011. - № 4. - С. 16-21.1562-3238https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/27956Фільм Леоніда Осики "Хто повернеться - долюбить" (1966) мав бурхливу передісторію, друкувалися різні версії з приводу того, чому режисера-дебютанта Василя Ілляшенка відсторонили від постановки фільму за сценарієм Ліни Костенко та Аркадія Добровольського "Звірте свої годинники". Детальний опис цієї історії, задокументованої і збереженої в архівах, можна буде прочитати в статті Л. Брюховецької "Кінорежисура: міра витривалості ("Звірте свої годинники" - "Хто повернеться - долюбить". Сценарій і фільм)" у "Науковому віснику НУТКТ ім. І.К. Карпенка-Карого". Сьогодні вашій увазі пропонуємо цікавий документ, який засвідчує осмислення сценарію співробітниками кіностудії, а також міру свободи висловлювань тих часів, які називають відлигою.ukЛеонід Осикасвобода висловлювань"Хто повернеться — долюбить"документальний матеріалстаття"Активна авторська позиція" : [протокол обговорення режисерського сценарію "Сверьте свои часы" на спільному засіданні сценарної редакційної колегії та I-го творчого об'єднання]Article