Костенко, А.2024-07-182024-07-182024Костенко А. Сучасний інструментарій цифрового маркетингу та його значення для розвитку підприємства / Костенко А. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - Т. 2. - С. 209-212.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30641Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukмаркетинг-міксмодель інтегрованої маркетингової комунікаціїмаркетингова революціяSEOонлайн-PRматеріали конференціїСучасний інструментарій цифрового маркетингу та його значення для розвитку підприємстваConference materials