Немченко, В.Немченко, Г.2024-07-052024-07-052024Немченко В. В. Маркетинг у соціальних мережах для України: особливості в умовах повномасштабного вторгнення / Немченко В. В., Немченко Г. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 250-251.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30304Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukнейромаркетингспоживча поведінкакреативлікарська таємницямедичний брендконкурентоспроможністьматеріали конференціїМаркетинг у соціальних мережах для України: особливості в умовах повномасштабного вторгненняConference materials