Ажажа, МаринаВенгер, ОльгаФурсін, Олександр2024-07-182024-07-182024Ажажа М. А. Digital-маркетинг: тренди штучного інтелекту та машинного навчання / Ажажа М. А., Венгер О. М., Фурсін О. О. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 178-181.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30664Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukонлайн-маркетингтренди цифрового розвиткуоптимізація веб-сайтівчат-ботперсоналізація контентусучасний ландшафт цифрового маркетингуматеріали конференціїDigital-маркетинг: тренди штучного інтелекту та машинного навчанняConference materials