Пічик, КатеринаЛастівка, Олена2022-07-122022-07-122022https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/23354Мета роботи: З’ясувати основні принципів функціонування різних напрямів маркетингу у сфері кінодистриб’юції (кінопрокату), виявити закономірності, з’ясувати перспективи розвитку і розробити ефективну маркетингову стратегію. Виявити закономірності просування фільмів та власного бренду стримінговими платформами. Розробити рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії компанії Такфлікс. Розробити рекомендації щодо подальшого розвитку компанії Такфлікс у якості краудфандингової платформи.ukмаркетингова стратегіякіноіндустріямаркетингбакалаврська роботаУдосконалення маркетингової стратегії організацій кіноіндустріїOther