Ткаченко, Валентина2023-10-272023-10-272022Ткаченко В. П. Маркетинг як основа формування стратегії розвитку організацій в сучасних умовах / Ткаченко В. П. // Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період : колективна монографія / [під заг. ред. Храпкіної В. В., Пічик К. В.] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : Інтерсервіс, 2022. - [Підрозділ] 3.1. - C. 123-131.978-966-999-229-1https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/26771Підрозділ 3.1. з колективної монографії "Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період".ukстратегіястратегія маркетингумаркетинг освітніх послугмаркетинговий товарконкуренціяпозаурочна діяльністьринок освітніх послугпідрозділ монографіїМаркетинг як основа формування стратегії розвитку організацій в сучасних умовахBook chapter