Храпкіна, ВалентинаТрушкіна, Наталія2023-10-272023-10-272022Храпкіна В. В. Трансформація підходів у маркетингу в постпандемічний період / [Храпкіна В. В., Трушкіна Н. В.] // Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період : колективна монографія / [під заг. ред. Храпкіної В. В., Пічик К. В.] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : Інтерсервіс, 2022. - [Підрозділ] 1.3. - C. 25-37.978-966-999-229-1https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/26797Підрозділ 1.3. з колективної монографії "Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період".ukцифрова трансформаціяцифровізаціяцифровий маркетингелектронний бізнесканали цифрового маркетингупідрозділ монографіїТрансформація підходів у маркетингу в постпандемічний періодBook chapter