Головніна, ОленаСьомкіна, Т.2024-07-012024-07-012024Головніна О. Г. Маркетинг цінностей: поняття, чинники формування, оцінка впливу на людський капітал / Головніна О. Г., Сьомкіна Т. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - Т. 1. - C. 506-509.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30133Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukкультурна спадщина Україниінноваціїекологічний маркетингестетичний маркетингсоціально-етичний маркетингрозвиток людського капіталуматеріали конференціїМаркетинг цінностей: поняття, чинники формування, оцінка впливу на людський капіталConference materials