Беженар, І.2025-08-082025-08-082025Беженар І. М. Маркетинг аграрної продукції в умовах цифрової трансформації / Беженар І. М. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - Т. 2. - С. 339-342.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35951Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukаграрна економікаглобалізаціяцифровізаціятрансформаціяматеріали конференціїМаркетинг аграрної продукції в умовах цифрової трансформаціїConference materials