Яковенко, ОльгаБояджян, Юлія2021-10-292021-10-292019Яковенко О. В. Емоційний інтелект як детермінанта навчальної успішності студентів ЗВО / Яковенко О. В., Бояджян Ю. Г. // Технології професійної підготовки фахівців у сучасному освітньому просторі : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернівці, 17 травня 2019 р.) / ред. Федірчик Т. Д. [та ін.] ; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича [та ін.]. - Чернівці : Родовід, 2019. - С. 328-332.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/21322Професійний розвиток майбутнього фахівця-психолога, його соціальна затребуваність, в першу чергу, залежить від уміння проявляти ініціативу, вирішувати нестандартні задачі; від здібності прогнозувати та планувати самостійні дії разом із успіхами в навчально-професійному середовищі. Стратегічним спрямуванням вищої підготовки є оптимізація системи управління освітньої програми учбового закладу і побудова ефективного освітнього простору, який дозволить розкрити внутрішні ресурси студента для досягнення успіхів у навчальній діяльності.ukнавчальна діяльністьемоційний інтелектуспішність студентівстресостійкістьтези конференціїЕмоційний інтелект як детермінанта навчальної успішності студентів ЗВОConference materials