Пан, ЛіліяНебиш, Інна.2015-11-032015-11-032006Пан Лілія Володимирівна. Прикладні аспекти управління брендами в Україні / Л. В. Пан, І. П. Небиш // Наукові записки НаУКМА. - 2006. - Т. 56 : Економічні науки. - С. 80-83.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/7062This article is devoted to the generalization of existing receptions of the brands creation and development of practical recommendations concerning use of these receptions by the domestic enterprise. The difference of concepts «brand» and «trade mark» is found out, the ways of the future contents of brand definitions are considered, the ways of a brand differentiation identification points concerning competitors are determined.Статтю присвячено узагальненню прийомів створення брендів та розробці практичних рекомендацій щодо застосування цих прийомів вітчизняним підприємством. З'ясовується відмінність між: поняттями «бренд» та «торгова марка», розглядаються способи визначення змісту майбутнього бренду та шляхи ідентифікації точок диференціації бренду щодо конкурентів.ukбрендторгова маркабрендингПрикладні аспекти управління брендами в УкраїніThe Applied Aspects of Management of Brands in UkraineArticle