Рогоман, Дар`я2024-07-162024-07-162024Рогоман Д. С. Формування бренд-стратегії для бізнесу як фактор посилення конкурентних переваг / Рогоман Д. С. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 296-298.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30570Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukпозитивний іміджбізнеси-початківцікомплексний плананаліз ринку конкурентівунікальна торгова пропозиціяунікальністьвізуальна ідентичністьматеріали конференціїФормування бренд-стратегії для бізнесу як фактор посилення конкурентних перевагConference materials