Бронікова, Світлана2021-10-052021-10-052020Бронікова С. А. Комунікативна культура як елемент корпоративної культури медичного закладу / Бронікова Світлана // Теорія та практика публічного управління та адміністрування у ХХІ сторіччі : матеріали IІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції за міжнародною участю здобувачів вищої освіти та молодих вчених в рамках заходу "Школа розвитку молоді" (Київ, 25 листопада 2020 р.) / за заг. ред. А. Савкова, М. Білинської, О. Петроє, І. Дегтярьової ; Національна академія державного управління при Президентові України, Департамент молоді та спорту Київської міської державної адміністрації. - Київ : [НАДУ], 2020. - С. 35-37.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/21030Матеріали IІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теорія та практика публічного управління та адміністрування у ХХІ сторіччі" за міжнародною участю здобувачів вищої освіти та молодих вчених в рамках заходу "Школа розвитку молоді" (Київ, 25 листопада 2020 р.)One of the reasons for the low efficiency of primary healthcare facilities is the resilience of the old command-and-control corporate culture. The introduction of a new customer-oriented corporate culture simplifies decision-making and accelerates the adaptation process of new employees. An important element of corporate culture is an effective communication culture. A cohesive team reduces the number of conflicts and is a cost-effective motivational factor for healthcare professionals. Without a developed patient-oriented communication culture, first, there is no corporate culture of the institution, and later the institution itself.ukмедичні закладикорпоративна культуракомунікативна культурапацієнтоорієнтованістьматеріали конференціїmedical institutioncorporate culturecommunicative culturepatient-orientationКомунікативна культура як елемент корпоративної культури медичного закладуCommunicative Culture as an Element of Corporate Culture of Medical InstitutionConference materials