Бахтіярова, ХалідаГолубєва, Марія2021-02-172021-02-172006Бахтіярова Х. Ш. Навчальний тренінг - ефективний шлях усунення суперечностей між теорією та практикою / Х. Ш. Бахтіярова, М. О. Голубєва // Конфліктологічна експертиза : теорія і методика / Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України, Т-во конфліктологів України, Центр соц. психології та упр. конфліктами НаУКМА ; [редкол. : А. М. Гірник (гол. ред.)]. - К. : [Друк. ПП ДМ], 2006. - Вип. 5 : Актуальні проблеми конфліктологічної експертизи. - С. 81-87.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/19545У статті розглядається проблема інноваційного навчання у вищих навчальних закладах економічного спрямування в світлі Болонського процесу. Інноваційне навчання, на відміну від традиційного, підтверджує, що застосування звичних методик навчання не завжди приводить до позитивних наслідків. Інколи самі викладачі не задоволені результатами цих занять, не кажучи про студентів. Тому останнім часом у навчальному процесі застосовуються сучасні методи, форми та прийоми інтерактивного навчання, зокрема тренінги за окремими темами-з економічних дисциплін.ukосвітаБолонський процестренінгматеріали конференціїНавчальний тренінг - ефективний шлях усунення суперечностей між теорією та практикоюConference materials