Кириченко, Л.2024-07-032024-07-032024Кириченко Л. О. Тенденції впливу маркетингових інновацій на конкурентоспроможність автомобільної індустрії / Кириченко Л. О. ; науковий керівник: Сидоренко О. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 355-358.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30232Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukтранспортні засобиексплуатаційні характеристикиінтернет-ресурссистеми автономного водіннямаркетингові інноваціїелектромобільавтомобілі з гібридними двигунамисучасний автомобільний ринокматеріали конференціїТенденції впливу маркетингових інновацій на конкурентоспроможність автомобільної індустріїConference materials