Тарасова, ОленаГудкова, Наталія2012-11-282012-11-282011Тарасова О. Шляхи вдосконалення університетської екологічної освіти в умовах Болонського процесу / Тарасова Олена, Гудкова Наталія // Жінка в науці та освіті: минуле, сучасність, майбутнє: матеріали П’ятої Міжнародної конференції (Україна, Київ, 3–5 листопада 2011 р.). - Київ, 2011. - С. 188-190.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/1830Збереження біорізноманіття в світі 40 років тому означало охорону зникаючих видів. Такий підхід зберігається в екологічній освіті в Україні і зараз - основна увага приділяється саме збереженню видів, яким загрожує вимирання та які занесені в Червону книгу України, а також в інші міжнародні природоохоронні списки. Однак сьогодні зміст ідеї біорізноманіття в світі значно розширився: він охоплює різні рівні - від генетичного до екосистемного - і саме поняття "біорізноманіття" визначається як різноманіття життя на Землі на всіх рівнях, від генів до екосистем, включаючи екологічні та еволюційні процеси, які підтримують його функціонування.ukекологіябіорізноманіттяосвітаУкраїнаecologybiodiversityeducationUkraineШляхи вдосконалення університетської екологічної освіти в умовах Болонського процесуConference materials