Пічкар, А.Гавриленко, Тетяна2024-07-032024-07-032024Пічкар А. В. Підходи до управління асортиментною політикою підприємства / Пічкар А. В., Гавриленко Т. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 390-392.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30209Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukринкова конкуренціяконкурентоспроможністьспоживчий попитфінансові можливості підприємстваН.С. Кубишинапотреби споживачіввплив зовнішніх факторівжиттєвий цикл товарівматеріали конференціїПідходи до управління асортиментною політикою підприємстваConference materials