Чеботарьов, В.Чеботарьова, Н.2024-07-092024-07-092024Чеботарьов В. А. Крос-культурний маркетинг-менеджмент: основи формування, зміст і верифікація наукової гіпотези / Чеботарьов В. А., Чеботарьова Н. М. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - Т. 1. - C. 157-159.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30362Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukсинтез маркетингу та менеджментуглобалізація економікиВ2С (business-to-consumer)В2В (business-to-business)В2G (business-to-governance)матеріали конференціїКрос-культурний маркетинг-менеджмент: основи формування, зміст і верифікація наукової гіпотезиConference materials