Гірник, АндрійЛук’янць, Ірина2020-11-052020-11-052020https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/18481У дипломному досліджені дається теоретичний та емпіричний аналіз психологічних детермінант конфліктності особистості в підлітків. В нашій роботі розкритіосновнінауковіпідходидо проблеми вивчення поняття конфліктута конфліктності. Здійснено класифікацію психологічнихдетермінантконфліктності особистостіта проаналізовано основні наукові підходи до вивчення таких детермінант, як агресивність, тривожність та темперамент. Здійснено аналіз сучасних досліджень психологічних детермінант конфліктності особистості. За допомогою спостереження та психодіагностичних методик нами було проведено емпіричну частину нашого дослідження,основною метою якого було виявити взаємозв’язок таких психологічних детермінант, як агресивність, тривожність та темперамент із вибором стилю поведінки в конфліктній ситуації. Була проведена описова статистиката кореляційний аналіз для отримання підтвердження або спростування наших гіпотез. Було проаналізовано дослідження інших науковців із нашої тематики таспівставлено із нашими результатами,проаналізовано та угруповано основнівідмінності в даних дослідженнях, які могли вплинути на відмінності в результатах. Описано шляхи застосування результатів емпіричного дослідження для формування навичок шкільного посередництва в підліктів.Розроблено міні-тренінг з розвитку навичок шкільного посередництвата вказано детальний план кожного заняття.ukконфліктконфліктністьконфліктність особистості в підлітківпсихологічна детермінантачинники конфліктності,агресивністьтривожністьтемпераментпосередництвошкільне посередництвобакалаврська роботаПсихологічні детермінанти конфліктності особистості в підлітківOther