Россоха, Володимир2025-01-282025-01-282021Россоха В. В. Соціальна згуртованість та соціальна відповідальність як засоби просування бренду ЗВО у цифровому середовищі / Россоха В. В. // Особливості формування і напрями розвитку бренду закладу вищої освіти у цифровому середовищі : Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації, 4 листопада – 15 грудня 2024 року / Полтавський державний аграрний університет, Центр українсько-європейського наукового співробітництва. - Львів ; Торунь : Liha-Pres, 2024. - C. 80-84.978-966-397-459-0https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/33346Матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації "Особливості формування і напрями розвитку бренду закладу вищої освіти у цифровому середовищі", 4 листопада – 15 грудня 2024 року.ukзаклад вищої освіти (ЗВО)соціальна згуртованістьстратегії соціальної згуртованостісоціальний капіталНаціональний університет "Києво-Могилянська академія"матеріали виступуСоціальна згуртованість та соціальна відповідальність як засоби просування бренду ЗВО у цифровому середовищіOther