Ковшова, Ірина2019-05-162019-05-162018Ковшова І. О. Концептуальні основи розвитку маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств / Ковшова І. О. // Фінансове забезпечення розвитку економіки на національному та міжнародному рівнях : збірник тез наукових робіт учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції, 5 травня 2018 року. - Одеса, 2018. - С. 36-40.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/15589Тези учасника Всеукраїнської науково-практичної конференції "Фінансове забезпечення розвитку економіки на національному та міжнародному рівнях", 5 травня 2018 р.ukмаркетингмаркетинговий менеджментменеджментпідприємствотелекомунікаційне підприємствотези конференціїКонцептуальні основи розвитку маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємствConference materials