Душко, А.Коровіна, Олена2024-07-182024-07-182024Душко А. В. Використання трендів контент-маркетингу в процесі залучення аудиторії / Душко А. В., Коровіна О. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - Т. 2. - С. 198-199.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30656Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukдовгострокова цінністьперсоналізований контентвідеоконтентUGC (User-generated content/Користувацький контент)інтерактивний контентStatistaматеріали конференціїВикористання трендів контент-маркетингу в процесі залучення аудиторіїConference materials