Іванова, НаталіяБожко, Катерина2023-07-182023-07-182023https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/25521Метою дослідження є виявити взаємозв’язок між явищами креативної економіки та стартапів, а також оцінити силу впливу останніх на розвиток креативної економіки в провідних країнах світу. Основними завданнями для досягнення поставленої цілі є вивчення теоретичних концепцій цих явищ, визначення способів їх кількісної оцінки, збір необхідних статистичних даних та проведення аналізу ефективності функціонування креативної економіки та екосистем-стартапів на основі обраних цільових показників, який підтверджує вплив стартапів на розвиток креативної економіки країни. Також до завдань роботи належить виявлення сутності й значущості обраних факторів, які характеризують досліджувані явища, встановлення їх сили впливу один на одне, а також прогнозування рівня креативності в країнах враховуючи оцінку екосистем та розміру ринку стартапів.ukстартапкреативна економікаекономікабакалаврська роботаСтартап як стратегічна складова розвитку креативної економікиOther