Юр'єв, Д.2024-07-042024-07-042024Юр'єв Д. Ю. Стратегічний напрям маркетингової діяльності підприємства як важливий компонент розвитку бізнесу / Юр'єв Д. Ю. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 302-305.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30265Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukбізнес-середовищестратегічна цільдиференційований маркетингконцентрований маркетингроздробленість сучасних ринківзниження ризиків господарюванняматеріали конференціїСтратегічний напрям маркетингової діяльності підприємства як важливий компонент розвитку бізнесуConference materials