Лозов'ягін, С.2024-07-082024-07-082024Лозов'ягін С. І. Стратегічні заходи з удосконалення збутової діяльності підприємства / Лозов'ягін С. І. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 229-232.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30315Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukгосподарська практикацілісна системи управління збутомпосередницькі структуриформалізація відносиндиверсифікація виробництваматеріали конференціїСтратегічні заходи з удосконалення збутової діяльності підприємстваConference materials