Сусська, Ольга2017-09-082017-09-082017Сусська Ольга Олександрівна. Методологічні преференції та дифузії в сучасній соціології мас-медіа / Ольга Сусська // Соціологія : теорія, методи, маркетинг. - 2017. - № 2. - С. 119-130.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/11896У соціології масових комунікацій методологічні інтерференції та варіативність використання наукових підходів ведуть своє походження від другої половини XX століття й набувають нових рис у поточний період. Нові виклики радше не породжують нові методи, а відкривають шляхи до суміщення, іноді "дифузного" використання, іноді інтерференції методологічних підходів, схрещення раціональних та постмодерністських тлумачень симулятивної природи мас-медійної комунікації. Так вибудовується картина достатньо проявленої "дифузії" наукових підходів і напрямів. Стає дедалі вагомішим поширення антропоцентричних та соціокультурних візій. Використання згаданих підходів надає широкі можливості у вивченні комунікативних стратегій та дозволяє осягнути максимально різнобічно медіа-комунікативну діяльність, зокрема в дослідженні комунікативних дій персоніфікованого суб’єкта, спрямованих на формування власного інформаційного поля.ukмасова комунікаціяметодологіякомунікативна стратегіясоціокультурний аналізінформаційне полеМетодологічні преференції та дифузії в сучасній соціології мас-медіаArticle