Магас, НаталіяЛелик, Любов2024-05-292024-05-292024Магас Н. В. Бренд як сучасна форма забезпечення конкурентоспроможності підприємства / Магас Н. В., Лелик Л. І. // Трансформація практики управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем : колективна монографія / під заг. ред. Храпкіної В. В., Пічик К. В. ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - [Підрозділ] 2.5. - C. 168-176.978-966-518-844-5https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/29603Підрозділ 2.5. з колективної монографії "Трансформація практики управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем", у якому висвітлено питання бренду як сучасної форми забезпечення конкурентоспроможності підприємства.ukбрендконкурентоспроможність підприємствабренд торгової маркипідрозділ монографіїБренд як сучасна форма забезпечення конкурентоспроможності підприємстваBook chapter