Родіонов, І.2024-07-162024-07-162024Родіонов І. В. Новітні інструменти маркетингових комунікацій / Родіонов І. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 299-301.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30569Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukсоціальні медіаWarner Bros. PicturesMattel"Барбі"інфлюенсерAmbient mediaEvent-marketingінтеграція брендуматеріали конференціїНовітні інструменти маркетингових комунікаційConference materials