Шалагінов, Борис2020-01-102020-01-102015Шалагінов Б. Б. Ренесанс як школа модернізму: поетичні тексти Вільяма Шекспіра в музиці Ігоря Стравінського / Шалагінов Б. Б. // Синтез мистецтв. In Memoriam професора С. М. Пригодія / упоряд. Л. Я. Мірошниченко ; відп. ред. І. П. Мегела ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т філології. - Київ : КНУ ім. Т. Шевченка, 2015. - С. 80-89.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/16865"Три пісеньки" И. Стравінського розглядаються як цікава спроба дати "модерністську" версію поетичних текстів В. Шекспіра на противагу романтичним концепціям його творчості. Дається аналіз того, як композитор-модерніст переосмислює такі компоненти романтичної музичності, як форма, тембр, динаміка, мелодія, ритм, а також принцип кульмінації."Три песенки" И. Стравинского рассматриваются как интересная попытка дать "модернистскую" версию поэтических текстов В. Шекспира в противовес романтическим концепциям его творчества. Даётся анализ того, как композитор-модернист переосмысливает такие компоненты романтической музыкальности, как форма, тембр, динамика, мелодия, ритм, а также принцип кульминации."The three songs" by I. Stravinsky are considered as an interesting attempt to give a modernist version to the poetical texts by Shakespeare, to counterbalance the romantic concepts of his creative work. The way, the composer interprets such components of the romantic musicality as form, timbre, dynamics, melody, rhythm and the principle of culmination, is analyzed in the articleukРенесансавангардизммодернізмсонетрецепціявокальна музикастаттяРенессансавангардизммодернизмсонетрецепциявокальная музыкастатьяRenaissanceavantgardismmodernismreceptionvocal musicаrticleРенесанс як школа модернізму: поетичні тексти Вільяма Шекспіра в музиці Ігоря СтравінськогоРенессанс как школа модернизма: поэтические тексты Вильяма Шекспира в музыке Игоря СтравинскогоRenaissance as a School for Modernism: the Shakespeare’s poetical texts in the music by Igor StravinskyArticle