Шевченко, Тарас2013-03-182013-03-182012Шевченко Т. С. Правове регулювання передвиборної агітації у засобах масової інформації: сучасний стан та перспективи вдосконалення / Шевченко T. C. // Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 129: Юридичні науки. - С. 93-96.1996-5931https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2211The article provides with discussion upon election campaigning in the media issue. Author analyses the Ukrainian election legislation, the case law and practice of Central Election Committee regarding campaigning and comments on the weakest points of it. Possible ways of improvement of Ukrainian legislation as to election campaigning are suggested.У статті проаналізовано правове регулювання передвиборної агітації у ЗМІ, висловлено авторську думку щодо перспектив вдосконалення цієї проблеми.ukправове регулювання виборівпередвиборна агітаціяполітична рекламасвобода словазасоби масової інформаціїправа виборціввиборча комісіяlegal regulation of electionspolitical advertisingfreedom of speechmass mediarights of voterselection committeeПравове регулювання передвиборної агітації у засобах масової інформації: сучасний стан та перспективи вдосконаленняArticle