Чуканова, СвітланаГолубєва, Марія2015-06-092015-06-092015Чуканова С. О. Педагогічні умови запровадження інноваційних педагогічних технологій при підготовці майбутніх фахівців із бібліотекознавства та інформології (на прикладі ВНЗ США) / Чуканова С. О., Голубєва М. О. // Психолого-педагогічний практикум : [методичний посібник / Андрейчева А. О., Голубєва М. О., Жарук І. В. та ін. ; рец.: А. М. Гірник, Л. В. Копець] ; Нац. ун-т "Києво-Могил. акад.". - [Київ : Інтерсервіс], 2015. - Ч. 2. - С. 75-82.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/4225Якісна професійна діяльність бібліотекаря сприяє кращому ресурсно - інформаційному забезпеченню сучасного суспільства. Інформація наразі швидко втрачає актуальність, тому фахівці бібліотечної та інформаційної галузі повинні якісно та ретельно вміти аналізувати, відбирати, упорядковувати, зберігати та надавати інформацію. Саме тому у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців бібліотечної справи в Україні необхідно враховувати вимоги часу, неминучий розвиток інформаційно - комунікаційних технологій (ІКТ) та найкращий досвід бібліотечної освіти, запроваджений у зарубіжних країнах.ukпедагогічні умовипедагогічні технологіїбібліотекознавство та інформологіяВНЗ СШАметодична розробкаПедагогічні умови запровадження інноваційних педагогічних технологій при підготовці майбутніх фахівців із бібліотекознавства та інформології (на прикладі ВНЗ США)Learning Object