Горбачук-Наровецька, Ольга2019-06-112019-06-112010Горбачук-Наровецька О. В. Філософія для дітей у контексті трансформації сучасної парадигми освіти / Ольга Горбачук-Наровецька // Маґістеріум. Вип. 39. Історико-філософські студії / [упоряд.: Ткачук М. Л.]. - 2010. - С. 59-62.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/15902Розглядаючи філософію для дітей як ознаку трансформації класичної парадигми освіти, яка виявляє зміни у самій філософі, автор аналізує сучасні завдання та основні методики викладання філософії для дітей у дошкільних та шкільних навчальних закладах.This article shows that growing interest to philosophy for children is a sign of transformation of classical educational paradigm, which reveals certain changes in philosophy itself. It deals with the analysis of contemporary goals and main methods of teaching philosophy for children at pre-school and school levels.ukосвітадитинапарадигмафілософіятрансформаціяфілософія для дітейметодикастаттяeducationchildparadigmphilosophytransformationphilosophy for childrenmethodologyФілософія для дітей у контексті трансформації сучасної парадигми освітиPhilosophy for children in the transformation of contemporary educational paradigmArticle