Рудик, Г.2016-12-272016-12-272000Рудик Г. Б. Абстрактний живопис і музика: підстави паралелей / Г. Б. Рудик / Наукові записки НаУКМА : Спеціальний випуск. - 2000. - Т. 18, ч. 1. - C.100-104.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10538In the center of attention of the article — the special place of "musical" analogies in the critical and theoretical discourse of non-classical painting, particularly early abstract painting. The ontological, psychological, esthetical and methodological grounds of the analogies are being analyzed as the basic arguments.В центрі уваги статті— особливе місце "музичних" аналогій у критичному й теоретичному обґрунтуванні некласичного живопису, особливо раннього абстракціонізму. Серед головних розглядаються онтологічні, психологічні, естетичні та методологічні підстави таких аналогій.ukабстрактний живописнекласичний живописранній абстракціонізмАбстрактний живопис і музика: підстави паралелейAbstract painting and music: the grounds of parallelsArticle