Сініцина, РінатаРоманенко, Михайло2021-12-232021-12-232021https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/22004Протягом виконання даної роботи було проаналізовано підходи для створення і впровадження CRM-систем для різних типів бізнесу порівняно їх переваги, недоліки і сценарії застосування, розроблено власну CRM-систему на базі платформи Terrasoft Studio Creatio для автодилерського центру. Реалізовані можливості: планування тест-драйвів, облік звернень і відслідковування виконання роботи по ним в автосервісі, додавання продажів, відслідковування їх ходу, робота з лідами (потенційними клієнтами), процес конверсії ліда в клієнти.ukCRM-системаавтодилерський центрTerrasoft Studio CreatioBPMN.ioкомпанія-автосалонлід (потенційний клієнт)проведення тест-драйвубакалаврська роботаСистема управління клієнтами (CRM) авто-ділераOther