Мельник, АнатолійСухомлин, Іван2025-07-042025-07-042025https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35204Метою даної кваліфікаційної роботи є створення цілісної, актуальної та ефективної комунікаційної кампанії для книгарень-кав’ярень "Сенс", що спрямована на інформування громадськості про особливості формату книгарні-кав’ярні, залучення нової аудиторії до взаємодії з організацією, її продуктами та послугами, а також на зміцнення іміджу книгарень-кав’ярень "Сенс" як провідних закладів унікального формату.ukкнигарня-кав’ярня "Сенс"комунікаційна стратегія книгарень-кав’ярень "Сенс"український культурний простірбакалаврська роботаКомунікаційна кампанія для книгарні-кав’ярні "Сенс"Communication campaign for the "Sense" bookshop and coffee shopOther