Гриджук, ІринаРябченко, Олена2021-07-142021-07-142021https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/20322Метою дослідження є створення на основі аналізу теоретичної бази науково-практичних засад для впровадження на підприємстві сучасного комплексу маркетингових комунікацій та методів управління ними. Початок наукового пошуку визначила робоча гіпотеза про те, що у сучасному світі, що характеризується глибинними змінами у комунікаціях як таких, виходом (а в багатьох сферах – і цілковитим переходом) маркетингових комунікацій у сферу діджитал, а також змінами у психології поведінки клієнтів, маркетингові комунікації компанії, що прагне досягти успіхів на ринку, мають бути адаптованими до використання в нових умовах, зокрема в мережі інтернет, а властиві їм інструменти – відрізнятися від тих, що застосовувалися в минулому.ukмаркетингові комунікаціїрекламна діяльністьуправління підприємствоммагістерська роботаУправління комплексом маркетингових комунікаційOther