Богданов, С.Гніда, Т.Залеська, О.Лунченко, Н.Панок, В.Соловйова, В.2017-07-262017-07-262017-07-26Корекційно-розвиткова програма формування стійкості до стресу в дітей дошкільного віку та школярів "Безпечний простір" : навчально-методичний посібник. - К.: НаУКМА, ГЛІФ Медіа, 2017. - 208 с.9789662410891https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/11847У навчально-методичному посібнику представлена корекційно-розвиткова програма метою якої є підвищення стійкості до переживання наслідків стресу дошкільнятами і школярами після психотравмуючих подій. Суттєвою перевагою програми є корисність її застосування навіть через рік після травматичної події. 3 основні складові програми спрямовані безпосередньо на дітей, на батьків і на педагогів. Пропонована програма побудована як на науково обґрунтованих рекомендаціях, визнаних на міжнародному рівні, так і на практичному досвіді роботи авторів з дошкільнятами, школярами, їхніми батьками і вчителями, які знаходилися в зоні військового конфлікту. Посібник розроблений для практичних психологів і соціальних педагогів, які працюють з дітьми дошкільного, молодшого шкільного та підліткового віку і дає змогу оволодіти практичною методикою з формування безпечного середовища і стійкості до стресу.ukпсихотравматичні подіїнавчально-методичний посібниккорекційна педагогікадіти дошкільного вікушколярістресостійкістьКорекційно-розвиткова програма формування стійкості до стресу в дітей дошкільного віку та школярів "Безпечний простір": навчально-методичний посібникBook