Ковшова, ІринаКравченко, А.2019-05-152019-05-152018Ковшова І. О. Теоретичні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства / І. О. Ковшова, А. В. Кравченко // Бізнес-навігатор. - 2018. - № 3-2 (46). - С. 7-11.2522-4751https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/15583Статтю присвячено обґрунтуванню особливостей оцінки ефективності маркетингової діяльності компаній. Проаналізовано процес аналізу, планування, прогнозування та оцінки ефективності. Досліджено основні аспекти, методи та об’єкти оцінювання маркетингових заходів підприємства. Описано механізм виявлення споживчих потреб у маркетинговому менеджменті. Виокремлено та обґрунтовано специфічні риси оцінки ефективності маркетингової діяльності на прикладі підприємства "Ферреро Україна".The article is devoted to the substantiation of the features of the evaluation of the effectiveness of the marketing activity of the company. The process of evaluation, analysis, planning and forecasting of efficiency is analyzed. The main aspects, methods and objects of the marketing activity evaluation of the enterprise are investigated. The mechanism of identifying consumer needs in marketing management is described. Specific features of estimating the effectiveness of marketing activities are singled out and substantiated by the example of the company "Ferrero Ukraine".ukмаркетингстратегічне управліннямаркетингові дослідженняпідприємствопоказники ефективностістаттяmarketingstrategic managementmarketing researchescompanykey performance indicatorsТеоретичні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємстваTheoretical foundations of estimation of efficiency of marketing activities of the companyArticle