Крюкова, ГалинаЛарін, Дмитро2021-12-282021-12-282021https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/22038Метою даної роботи було поглиблення власних теоретичних та практичних знань у сфері навчання з підкріпленням та генетичних алгоритмів. Перший розділ містить теоретичні відомості про Навчання з підкріпленням – основні поняття, методи та невелику історію навчання з підкріпленням як ігрового агенту в іграх, від коротких нард до сучасної відеогри Dota 2. Другий розділ містить теоретичні відомості про еволюційні алгоритми і генетичний алгоритм конкретно, а також сфери і приклади застосування. Третій, останній розділ, містить опис фреймворку PySC2 і процес розробки ігрового агенту у даному середовищі.ukнавчання з підкріпленнямігровий агент для гри у StarCraft IIгенетичний алгоритмQ-Навчаннямашинне навчанняеволюційні алгоритмибакалаврська роботаВикористання навчання з підкріпленням та генетичних алгоритмів для розробки ігрового агента в стратегії в реальному часіOther