Храпкіна, ВалентинаТрушкіна, Наталія2023-12-042023-12-042022Храпкіна В. В. Застосування штучного інтелекту у цифровому маркетингу / Валентина Храпкіна, Наталія Трушкіна // Поведінкова економіка: від теорії до практики : міждисциплінарний навчальний посібник / за наук. ред.: Татомир І. Л., Квасній Л. Г. ; Прикарпатський інститут імені Михайла Грушевського ПрАТ ВНЗ "МАУП". - Трускавець : Посвіт, 2022. - Тема 7, параграф 7.1. - С. 300-311.978-617-8003-62-3https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/27446Параграф 7.1. з міждисциплінарного навчального посібника "Поведінкова економіка: від теорії до практики" за наук. ред.: Татомир І. Л., Квасній Л. Г. - Трускавець, 2022. У параграфі йдеться про застосування штучного інтелекту у цифровому маркетингу.ukцифрова трансформаціяцифровий маркетингштучний інтелектпараграф з навчального посібникаЗастосування штучного інтелекту у цифровому маркетингуBook chapter