Полищук, Н.Швидкая, Л.2023-10-202023-10-201995Полищук Н. Коммуникативная направленность упражнений в процессе формирования фонетических навыков и умений на начальном этапе обучения немецкому языку / Н. Полищук, Л. Швидкая // Міжнародна науково-практична конференція "Сучасний стан та проблеми викладання іноземної мови як другої" : (тези доповідей), м. Київ, 1995 р. / [упоряд. Л. А. Батурська та ін.] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія", Кафедра іноземних мов, Кафедра англійської мови. - Київ : [б. в.], 1995. - С. 19-21.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/26602При навчанні вимові на початковому етапі доводиться долати великі труднощі, пов’язані з інтерференцією не лише стереотипів рідної вимови, але й першої іноземної мови. Позитивний результат у формуванні навичок літературної вимови отримуємо при послідовному тренуванні вимови звуків в окремих словах, словосполученнях, фразах та текстах в поєднанні з вправами інтонацйного членування та мелодики речень різних типів, особливо в діалогічному мовленні. Закріплюються навички літературної вимови при вивченні напам’ять віршів, пісень, коротких прозових текстів.Тези доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний стан та проблеми викладання іноземної мови як другої", м. Київ, 1995 р.ruнемецкий языкобучение произношениюфонетические упражнениямикродиалогитезисы конференцииКоммуникативная направленность упражнений в процессе формирования фонетических навыков и умений на начальном этапе обучения немецкому языкуКомунікативна спрямованість вправ, спрямованих на формування навичок та вмінь у вимові на початковому етапі вивчення німецької мовиConference materials