Бедій, Назар2021-12-132021-12-132021Бедій Н. І. Важливість принципів деталізації та індивідуалізації у методах сегментації ринку продукції компанії за споживачами / Бедій Н. І. // Матеріали ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці", 8-10 квітня 2021 р. / Національний університет "Києво-Могилянська академія", ННЦ "Інноваційна лабораторія "Іннолаб" НаУКМА, Центр енергоменеджменту НаУКМА [та ін.]. - Київ : Інтерсервіс, 2021. - С. 80-82.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/21852Тези доповіді учасника ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці" (8-10 квітня 2021 року).ukсегментація ринку продукціїспоживачсегментаціяпринцип деталізаціїпринцип індивідуалізаціїтези конференціїВажливість принципів деталізації та індивідуалізації у методах сегментації ринку продукції компанії за споживачамиConference materials