Куліш, Дамір2024-07-152024-07-152024Куліш Д. В. Цифрові інструменти ефективного функціонування бізнесу в процесі формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності / Куліш Д. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 365-367.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30510Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukбізнес-середовищевіртуальний офісGoogle WorkspaceG SuiteClaro drive NegocioField Force Management (GFC)матеріали конференціїЦифрові інструменти ефективного функціонування бізнесу в процесі формування стратегії зовнішньоекономічної діяльностіConference materials