Івашина, ОлександрБулат, Інна2024-07-252024-07-252024https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30865Метою дослідження є аналіз впливу штучного інтелекту на видавничу індустрію, з особливим акцентом на його роль у трансформації традиційних і сучасних видавничих процесів. Дослідження має на меті вивчення технологічних, культурних та економічних аспектів використання ШІ, аналізу його потенційних переваг і ризиків. Зокрема, воно спрямоване на виявлення того, як штучний інтелект може сприяти підвищенню якості та доступності літературних творів, а також розгляд впливу AI на зміну ролі авторів, редакторів і читачів у видавничому процесі.ukЙоганн Гутенбергтехнологічні інноваціїперсоналізація контентуетика та довіра до контентубакалаврська роботаІнтеграція штучного інтелекту у видавничу справу: тендії, вплив, та перпективи розвиткуOther