Гришина, Н.Бронська, В.2023-09-042023-09-042023Гришина Н. В. Майбутнє digital-маркетингу: нові тенденції та технології / Гришина Н. В., Бронська В. С. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - T. 2. - C. 165-168.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/25790Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.ukDigital-маркетингінструменти Digital-маркетингурозширена реальністьвіртуальна реальністьштучний інтелектметавсесвіткрос-канальний маркетингматеріали конференціїМайбутнє digital-маркетингу: нові тенденції та технологіїConference materials