Нестеренко, Людмила2025-04-082025-04-082021Нестеренко Л. О. Вербальні способи використання активного слухання у процесі викладання професійно орієнтованої іноземної мови у ЗВО / Л. О. Нестеренко // Philological and Pedagogical Studies : proceedings of the 4th International Scientific and Practical Online Conference "Philological and Pedagogical Studies in 21st Century National and International Science" / Taras Shevchenko National University of Kyiv. - Kyiv : AVIAZ, 2021. - Р. 128-130.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/34179Все частіше використання активного слухання розглядається сучасними дослідниками як спосіб покращення якості викладання іноземної мови за професійним спрямуванням. Оскільки саме активне слухання допомагає зрозуміти, оцінити і запам'ятати інформацію, отриману від учасників освітніх взаємодій. Крім того, використання прийомів активного слухання традиційно спонукає учасників навчального процесу до відповідей, скеровує діалог в потрібному напрямку і перешкоджає неправильному розумінню або помилковій інтерпретації інформації, отриманої від співрозмовника (студентом/студентами від викладача, викладачем від студента/студентів).ukактивне слуханняіноземна мова за професійним спрямуваннямвербальні способи комунікаціїкомунікаціяматеріали конференціїВербальні способи використання активного слухання у процесі викладання професійно орієнтованої іноземної мови у ЗВОConference materials