Томілова, Дарʼя2024-09-032024-09-032024Томілова Д. Структура та семантика власних назв закладів дошкільної і середньої освіти України та США / Дар'я Томілова // Мовний простір сучасного світу : тези доповідей VIIІ Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів і молодих учених (м. Київ, 24 травня 2024 р.) / [орг. комітет: Куранова С. І. (голова) та ін.] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія", Кафедра загального і слов'янського мовознавства [та ін.]. - Київ : НаУКМА, 2024. - C. 203-207.978-617-7668-60-1https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/31454The study analyzes the names of schools and kindergartens in the USA and Ukraine in view of the influence of language and cultural specificity on their choice. Aspects of uniqueness, connotation, language, motivation, presence of an institution number, religious component, conceptuality for linguistic, cultural and social differences in the perception and naming of educational institutions of both countries are considered in detail. Semantic, structural and syntactic analyzes of the names of educational institutions were carried out.Дослідження аналізує назви шкіл і садочків США та України з огляду на вплив мовної та культурної специфіки на їх вибір. Докладно розглядаються аспекти унікальності, конотації, мови, мотивованості, наявності номера закладу, релігійної складової, концептуальності для виявлення лінгвістичних, культурних та соціальних відмінностей у сприйнятті та найменуванні навчальних закладів обох країн. Проведено семантичний, структурний і синтаксичний аналізи назв закладів освіти.ukонімергонімшколонімструктурна схемасинтаксична модельмотиваційна основатези конференціїonymergonymscholonymstructural diagramsyntactic modelmotivational basisСтруктура та семантика власних назв закладів дошкільної і середньої освіти України та СШАConference materials